1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna Kohvipadi.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku Kohviekspress OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. Tooted
2.1. Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
2.3. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.
2.4. Toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada vigu.
3. Toodete eest tasumine
3.1. Tellimuse kinnitus saadetakse kliendile elektronpostiga. Klient on kohustatud enne ettemaksu tasumist kontrollima, et andmed tellimuse kinnitusel vastavad tellimusele. Maksetähtajaks on sama päev, millal tellimus vormistati. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu tellimuse kinnitusel näidatud summa on laekunud Kaupmehe arvelduskontole. Kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus tühistatakse.
4. Toodete tarnimine
4.1. Tellimusele on võimalik tulla järgi esinduspoodi (transporditasu ei lisandu) muude tarneviisidega kaasneb transporditasu vastavalt valitud tarneviisile.
4.2. Toote tarnimiseks kasutab Kaupmees vastavalt tellimusele (tarnijale) kolme võimalust, endale lähima pakiautomaadi valib tellija valikute seast ise:
KULLERTEENUS (uksest ukseni- hind 6,50),
SMARTPOST pakiautomaat (hind 3,19),
OMNIVA pakiautomaat (hind 3,19).
4.3. KOHVIPADI.ee toob kauba tasuta koju 99€ PIIRI ÜLETAVATEL TELLIMUSTEL !
4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5. Tagastamisõigus 14 päeva
5.1. Kliendil on e-poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14 päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14 päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele. Klient on füüsiline isik, kes on ostnud e-poest kaupa või teenust eesmärgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega.
5.2. Tagastamisõigust võib Klient kasutada põhjust avaldamata.
5.3. Ostes e-poest nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
5.3.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis (Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis).
5.3.2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient esitama taganemisavalduse e-posti aadressil info@kohvipadi.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.3.3. Nõustuma kandma tagastamiskulusid kuni 10€ ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv ese ei vasta tellimusele.
5.3.4. Lepingust taganemisel tuleb ostetud ese viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) tagastada. Kaupmees kohustub viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) taganemisteate saamisest tagastama Kliendi poolt tasutud summa.
5.3.5. 14 päevane tagastusõigus ei kehti toidukaupadele (ka. kohvitooted), juhul kui Klient on pakendi avanud.
5.4. Kliendi tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole käesoleva e-poe eritingimus.
6. Garantii
6.1. Kaupmehe garantiitingimused leiate siit.
7. Vastutus ja vääramata jõud
7.1. Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8. Muud tingimused
8.1. Kõiki e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.
8.2. Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.